دانلود نرم افزار مینا برای اندروید

برچسب

دانلود نرم افزار مینا برای اندروید یک نرم افزار کاربردی در صنعت برش شیشه و ساخت در و پنجره است. این نرم افزار توسط شرکت دانش بنیان فناوری داده پویشگر و توسط برنامه نویسان ایرانی، تولید شده و در طی سال ها توسعه پیدا کرده است. به طور کلی هدف از ساخت این نرم افزار بهینه سازی برش شیشه است و همه کسانی که در این حوزه کار میکنند، چه کارخانه ای بزرگ باشد و چه کارگاهی کوچک، می توانند از مزیت های این نرم افزار بهره ببرند. در حال حاضر شرکت فناوری داده پویشگر نسخه های مختلفی از این نرم افزار را با امکانات مختلف، بر اساس نیاز کاربران ارائه میدهد.رابط کاربری راحت باعث شده تا همه قادر باشند از مینا استفاده کنند.

 

دانلود نرم افزار مینا برای اندروید و بهینه سازی برش شیشه

بزرگترین اهمیت بهینه سازی شیشه در در کاهش پرتی است. کاهش پرتی به این معناست که شما از یک جام شیشه بیشترین استفاده را داشته باشید. این در نهایت باعث میشود که با کمترین ضایعات شیشه بیشترین بازدهی را به دست بیاورید. نرم افزار مینا با استفاده از یک هوش مصنوعی قدرتمند میتواند در بیشترین تعداد ابعاد شیشه مورد نظر شما از جام به دست آورد. شما میتوانید با استفاده از مینا حتی اسپیسر ها را نیز بهینه سازی کنید. در مجموع می توان گفت که  به کارگیری نرم افزار مینا برای کارگاه های برش شیشه یعنی کاهش هزینه های جانبی، ضایعات و افزایش راندمان.

دانلود نرم افزار مینا برای اندروید | فناوری داده پویشگر

نرم افزار مینا چه طور به وجود آمد؟

این نرم افزار در سال 1390 به عنوان اولین و تنها نرم افزار بهینه سازی برش شیشه، شروع به کار کرد. قبل از نرم افزار مینا، برش شیشه به صورت دستی یا سنتی انجام می گرفت، و به همین دلیل خطا های اندازه گیری، پرتی زیاد و ضایعات بالا، بسیار رایج بوند. البته تعداد معدودی از کارخانه ها دارای دستگاه برش CNC بودند، و برای بهینه سازی برش از نرم افزار های خارجی استفاده می کردند؛ این کار بسیار پرهزینه و زمان بر بود، زیرا هزینه برنامه های خارجی زیاد، و یافتن شخصی که کار با ماشین را بلد باشد و به زبان کشور تولید کننده برنامه نیز مسلط باشد، کار سختی بود.

 برای خرید و استعلام قیمت نرم افزار برش شیشه تماس بگیرید .

در چنین زمانی بود که شرکت داده پویشگر، که قبلا نرم افزار طراح را به عنوان اولین نرم افزار طراحی در و پنجره تولید کرده بود، کمبود وجود یک نرم افزار بومی برای بهینه سازی برش شیشه را تشخیص داد.  پروسه برنامه نویسی برای این نرم افزار با یک تیم از برنامه نویسان جوان و با استعداد شروع شد؛ سپس این تیم شروع به یادگیری روند برش شیشه، بازدید از کارخانه های برش شیشه در کشور های همسایه، اروپا و کارخانه های داخلی کردند. پس از تحقیقات فراوان و کسب دانش در زمینه برش شیشه، نرم افزار مبنا توسعه پیدا کرد.

برش شیشه با نرم افزار مینا بسیار سریعتر صورت میگیرد.

مزیت دانلود نرم افزار مینا برای اندروید

روتیتر : یکی از ویژگی های رقابتی نرم افزار مینا قابلیت روتیت یا چرخش پروژه بر روی جام مورد نظر است. این ویژگی بسیار اهمیت دارد زیرا برش را انعطاف پذیر تر میکند و باعث می شود پرتی کمتر شود. این که چه زمانی و به چه مقدار چرخش لازم است را هوش مصنوعی تشخیص میدهد. این نرم افزار تنها نرم افزار برش شیشه ایرانی با این ویژگی است

قابلیت های حسابداری: کاربرد نرم افزار مینا فقط در برش شیشه نیست، این نرم افزار به شما قابلیت های یک نرم افزار حسابداری را نیز میدهد. گزارشات مالی، ورودی و خروجی انبار، ثبت فاکتور های خرید و فروش و بسیاری دیگر قابلیت حسابداری، همه بخش کوچکی از مزیت های کلی مینا محسوب می شوند.

 برای خرید نرم افزار مینا با بهترین امکانات کلیک کنید.

سرعت بالا: به دلیل داشتن موتور و هوش مصنوعی قدرتمند، مینا میتواند در کمتر از یک دقیقه بیشترین تعداد جام های شیشه ای را برای برش بهینه سازی کند. این سرعت در راندمان روزانه، در بازدهی طولانی مدت تاثیر خود را نشان میدهد. اگر سرعت برش شیشه زیاد و پرتی آن کم باشد، سوددهی نیز طبیعتا افزایش پیدا میکند.

دانلود نرم افزار مینا برای اندروید | فناوری داده پویشگر

خروجی ماشین های  CNC : نرم افزار محاسبه ابعاد شیشه مینا علاوه بر امکانات ذکر شده دارای قابلیت اتصال به دستگاه برش با امکان تطبیق با مدل ها و برند های مختلف دستگاه می باشد. این برنامه تنها نرم افزار ایرانی مناسب برای استفاده در ماشین های CNC می باشد. همچنین این دستگاه قابلیت گرفتن خروجی فایل DXF و GCODE را دارا می باشد. روش بهینه سازی در این برنامه با بهینه سازی حرکت الماس در هنگام برش انجام می پذیرد.

لیبل: اهمیت لیبل بر هیچ کس پوشیده نیست و یکی از ویژگی های برجسته مینا توانایی اتصال به دستگاه لیبل زن است. در این حالت مینا، به طور مستقیم برای پروژه لیبلی که شامل اطلاعات پروژه از جمله اطلاعات مشتری و ابعاد است، پرینت میکند.

0 0 رای ها
امتیاز شما

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها