برنامه برش جام شیشه و نقش نرم افزار در برش کاهش پرت

کاهش پرت شیشه

برنامه برش جام شیشه و مزایای آن : پرت قسمتی از جام شیشه است که اضافه مانده و غیر قابل استفاده میباشد. در کارگاه ها و کارخانه های برش شیشه تلاش بر این است که پرت کمتری از جام باقی بماند. کاهش میزان پرت در سوددهی و راندمان یک کارگاه تاثیر میگذارد. نرم افزار مینا که توسط شرکت فن آوری داده پویشگر تولید شده است، یک نرم افزار تمام ایرانی می باشد که با استفاده از هوش مصنوعی میتواند بیشترین طرح پروژه را از یک جام گرفته و در کاهش هزینه های جانبی کمک کند.

برنامه برش جام شیشه | فناوری داده پویشگر

برنامه برش جام شیشه چیست ؟

بهینه‌سازی شیشه برای تولیدکنندگان شیشه بسیار مهم است و هیچ حاشیه ای برای خطا وجود ندارد. نرم افزار مینا راه حلی برای بهینه سازی برش شیشه  است که از هدر رفتن جام شیشه توسط طراحی نادرست را کاهش می دهد. این برنامه با داشتن دقت 100 درصدی در طول فرآیند برش شیشه، از کم شدن بهره وری و از دست رفتن کناره های قابل استفاده جام خودداری می کند. نرم افزار بهینه سازی برش شیشه برای پنجره ها و درها باعث صرفه جویی در جریان نقدینگی ارزشمند می شود.تنها مزیت محاسبه به روش سنتی بدون هزینه بودن آن است.

برنامه برش جام | فناوری داده پویشگر

مقایسه انجام محاسبات به صورت دستی با انجام محاسبات با نرم افزار

محاسبات برش شیشه به صورت دستی یا سنتی کاری بسیار زمان بر است، زیرا باید چندین بار ابعاد مورد نظر را روی جام بررسی کرد تا بتوان بیشترین بازدهی را داشت. این کار ممکن است ساعت ها طول بکشد و حجم تولید را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. جدا از زمان بر بودن این پروسه، ممکن است خطای اندازه گیری نیز رخ دهد و شیشه های برش خورده با ابعاد مورد نظر همخوانی نداشته باشند؛ این باعث میشود که تولیدی دچار ضرر و زیان شود.

با استفاده از نرم افزار از خطا های انسانی جلوگیری می شود و ابعاد مورد نیاز دقیق تر به دست می آیند. همچنین نرم افزار مینا هوش مصنوعی دارد که میتواند طرح پروژه را در صورت صلاح دید روی جام بچرخاند، این کار بهینه سازی برش را بسیار انعطاف پذیر تر میکند. این قابلیت که روتیتر یا چرخش نام دارد تنها در نرم افزار مینا موجود است. یکی دیگر از مزیت های استفاده از نرم افزار، سرعت بالای آن است، مینا میتواند برای هر تعداد سفارش در کمتر از یک دقیقه ابعاد برش را بهینه سازی کند. این ویژگی تاثیر زیادی در راندمان کارگاه میگذارد.

 برای خرید نرم افزار جامع مینا با ما تماس بگیرید .

نرم‌افزار بهینه‌ساز برش شیشه مینا مدت زمان سفارش تا تولید را کاهش می‌دهد، با استفاده از قابلیت ورودی و خروجی انبار می‌توان مقادیر دقیق شیشه را برای ساخت سفارش داد؛ و از تامین بیش از حد محصولی که مورد نیاز نیست خودداری کرد. با سرعت تولید بالاتر، زمان تحویل نیز سریعتر انجام میپذیرد پس در نتیجه با استفاده از نرم افزار بهینه سازی برش شیشه مینا، هزینه های تولید را کاهش می دهد، رضایت مشتری را بهبود می بخشد و سودآوری را برای کارگاه های برش شیشه به حداکثر می رساند.

خرید برنامه پرت شیشه

محاسبه ابعاد شیشه با نرم افزار مینا

نرم افزار مینا برای محاسبات خاص و پیچیده شیشه، توسط متخصصان به کار میرود. اساس محاسبات مینا عمدتاً روش “عناصر محدود” است که طبق آن، هر صفحه باید از نظر ریاضی به کوچکترین واحد تعریف شده، تقسیم شود تا بارهای شیشه ها و واکنش آنها در هر نقطه تجزیه و تحلیل شود. برای تعیین چنین نتایج محاسباتی، پارامترهای مختلفی باید وارد شوند و محاسبه باید به صورت حرفه ای در نظر گرفته شود. به لطف امکان ورودی متغیر، این نرم افزار قادر است هر شکل هندسی قابل تصوری را محاسبه کند. اکنون می‌توان با این برنامه نیم‌دایره‌ها، صفحه هایی با گوشه‌های گرد را محاسبه کرد.

0 0 رای ها
امتیاز شما

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها