5 تا از بهترین برند پروفیل UPVC

بهترین مارک پروفیل upvc چیست ؟ هرچند که در صنعت پروفیل های در و پنجره، UPVCیک تازه وارد است؛ اما به طور فزاینده ای در بین سازندگان محبوب شده است. یو پی وی سی به عنوان جایگزینی برای چوب و آلومینیوم در صنعت ساختمان و برای نصب پروفیل های پنجره و در، خانه یا ساختمان های تجاری استفاده می شود. مسلما پنجره‌های UPVC نسبت به پنجره‌های آلومینیومی از نظر عایق حرارتی بهتر هستند. آنها نور خورشید را منعکس می کنند و در صورت مرطوب بودن آب و هوا، خطر باد کردگی وجود ندارد. استفاده از پروفیل UPVC یعنی دیگر سوراخ یا شکاف هوا بین پنجره و دیوار موجود نیست. علاوه بر این، فلز بودن آلومینیوم رسانای خوبی برای گرما است و بنابراین عایق حرارتی ضعیفی محسوب میشود. درها و پنجره های UPVC برای عایق صدا نیز عالی هستند و به شما اجازه می دهند سکوت و آرامش بیشتری داشته باشید. از آنجایی که پروفیل های آلومینیومی شکاف های هوا بین پنجره و دیوار به جا می گذارند، کمتر از ورود صدای بیرونی جلوگیری می کنند.

وقتی صحبت از مواد UPVC می شود، سفارشی سازی و تنوع بالا بزرگترین مزیت است. همه تولید کنندگان برجسته پروفیل پنجره یو پی وی سی باید طرح های جدید را ارائه دهند و به نوآوری های جدید در پروفیل های قاب پنجره یو پی وی سی ادامه می دهند. حال بیایید 5 تا از بهترین برند های تولید UPVC را بررسی کنیم.

بهترین مارک پروفیل upvc بنام واناوین

واناوین یکی از بهترین برند های تولید UPVC در کشور است. این واحد تولیدی در جهت حفظ محیط زیست و بهینه سازی مصرف انرژی در سال 1389 در اراک تاسیس شد و بعدها به دلیل افزایش تقاضا در سال 1393 واحدی در شهرک صنعتی رازی استان اصفهان شروع به فعالیت کرد. واناوین با هدف رسیدن به کیفیت هرچه بالاتر از مواد اولیه مرغوب، ساخت و مونتاژ عالی و استاندارد و همچنین نصب خوب بهره مند است. از دیگر ویژگی های پروفیل UPVC میتوان به طراحی جدید، استقامت بالا در بدترین شرایط آب و هوایی، جوش پذیری بالا و نوار درزبندی سرخود با قابلیت جوش پذیری اشاره کرد. فرآیند ساخت و تولید پروفیل در واناوین با سرعت و کیفیت عالی انجام می شود، علاوه بر این واناوین از بهترين مواد اوليه موجود در بازار و يراق آلات مرغوب در محصولات خود استفاده میکند.

واناوین به دلیل این قابل اعتماد است که زیر مجموعه شركت تك نما پی وی سی سپاهان، دارای گواهینامه های سيستم مديريت كيفيت، است. محصولات اين شركت علاوه بر داشتن استاندارد اجباری دارای بيمه ۷ ساله و ضمانت نامه کیفی ۱۵ ساله نيز هستند. همچنین واناوین با ارائه خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی یک انتخاب امن برای در و پنجره است.

 

بهترین مارک پروفیل upvc | فناوری داده پویشگر

وین تک

کارخانجات WINTECH متعلق به گروه شرکتهای  ADO ترکیه به مرکزیت شهر آنتالیا میباشند. این گروه در ایران و سایر کشورها (ترکیه، آلمان، روسیه، اکراین، آذربایجان، تونس و هندوستان) دارای نمایندگی است. تاریخچه تاسیس  گروه صنعتی پنجره وین تک به سال 1956 میلادی برمی گردد که لاستیکهای مورد نیاز در زیره های کفش را تولید می کردند و بعدها کار خود را توسعه دادند و به تولید پروفیل UPVC برای در و پنجره رسیده اند.

تمامی پروفیل های UPVC تولیدی در همه کارخانجات با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه همگون تولید میشوند. این مسئله برای تمامی کارخانه ها چه در ایران و چه در خارج از ایران صادق است. تمامی خروجی های کارخانه از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، مستقر در کارخانه مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می شود. این کار در جهت حفظ کیفیت برند WINTECH صورت میگیرد. دلیلی که باعث میشود وین تک در سطح جهانی قابل اعتماد باشد این است در کلیه واحدهای تولیدی که در کشورهای مختلف قرار دارند، نظارت دقیق علمی و عملی صورت می گیرد و آنالیز دقیق گزارش عملکرد واحدهای تولیدی به صورت ماهانه به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.

یکی از بهترین ویژگی کارخانجات وین تک این است هنگام تولید پروفیل های UPVC در کارخانه ایران شرایط اقلیمی کشور ایران و کشورهای همجوار در نظر گرفته میشود. به صورتی که برای حفظ کیفیت و مقاومت محصولات، در ترکیب فرمولاسیون این پروفیلها شرایط جوی این کشورها لحاظ میگردد. برای همین است که پروفیلهای UPVC تولید شده در کارخانه ایران بهینه تر بوده و طول عمر و دوام کیفیت بیشتری دارد و از لحاظ کیفیت وین تک حرف اول را در کشور میزند.

بهترین پروفیل upvc | فناوری داده پویشگر

ویستابست

شرکت پنجره ویستابست در سال 1386 در زمینه تولید پروفیل در و پنجره UPVC فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در طی مدت کوتاهی توانس جایگاه خود را در بین بهترین تولید کنندگان UPVC در ایران پیدا کند. ویستابست به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت متناسب با شرایط  آب و هوایی سخت و استفاده از تکنولوژی روز دنیا محصولات با کیفیتی تولید میکند. هدف این واحد تولیدی داشتن کیفتی در سطح بین المللی است به همین خاطر موفق به دریافت گواهینامه مرجع بر اساس الزامات ISIRI-ISO/IEC 17025،  گواهینامه SKZ آلمان، گواهینامه RAL آلمان و عضویت در موسسه RAL آلمان شده است. همچنین ویستابست از فرمولاسیونی استفاده میکند که مورد تایید شرکت CHEMSON اتریش است.

هافمن

پنجره هافمن در سال 1386 در تبریز در زمینی 6000 متر مربع و خط تولید با چهار اکسترودر شروع به کار کرد. این تولید کننده پروفیل های UPVC از همان ابتدا تلاش خود را در جهت مطابقت با استانداردهای جهانی و فناوری های روز آغاز کرد. محصولات هافمن در داخل ایران و با درنظر گرفتن استاندارد  SKZ آلمان تولید میشوند. سطح مقطع پروفیل‌های این شرکت نسبت به کارخانه وین‌تک کمتر است اما هافمن محصولات جانبی بیشتری مثل لوله پروفیل تولید می‌کند. تنوع ضخامت در پنجره‌های هافمن نسبت به دیگر پروفیل‌ها کمتر است و در مجموع بیش از 30 مدل پروفیل تولید میکند. همچنین هافمن اولین تولید کننده لاستیک و پروفیل های سری 70 در ایران است. این تولید کننده از مدرن ترین ماشین آلات صنعتی برای تولید محصولات استفاده میکند تا بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

آبایان

شرکت “آبایان” در سال 96 ، واقع در دزفول با مساحتی بیش از 20000 متر مربع کار خود را آغاز کرد. در ابتدا ظرفیت تولید آبابان سالانه حدود 4000 تُن با 7 قالب بود.  سپس فاز دوم تولید آغاز شد، که همراه با افزایش ماشین‌آلات و اضافه کردن 8 عدد قالب‌ بود. پروفیل های آبایان توسط متخصصین آلمانی طراحی شده و دارای ۴ حفره، سطح مقطع ۶۰ میلی‌متر و ضخامت‌ استاندارد می باشد. در این پروفیل ها لاستیک‌های درزبندی TPE ، که امکان جوش‌پذیری بسیار بالایی دارند، تعبیه شده که عایق بندی را قدرتمند تر میکند. همچنین شیشه‌های دوجداره‌‌ی دارای ضخامت ۲۰ میلی‌متر می باشند.

پروفیل آبایان در راستای احترام به حقوق مصرف کننده، محصولات خود را همراه با ضمانت‌نامه و بیمه‌ کیفیت ارائه می دهد. این یعنی در صورت بروز هرگونه نقص یا ناکارآمدی در محصولات آبایان، این شرکت حاضر به جبران خسارت‌ به مصرف کننده می باشد.

اگر میخواهید با دیگر تولیدکنندگان بیشتر آشنا شوید یا درباره همین تولیدکنندگان اطلاعات تخصصی تری دریافت کنید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

6 پاسخ

  1. خوبه خیلی چرت و پرت نوشتید، ایده آل، ویستابست و بوتیا بهترینان که ننوشتید، از کجا پول میگیرید

    1. سلام دوست گرامی لطفا نظرات خود را در خصوص بهترین برند پروفیل upvc با ما در میان بگذارید در مقالات بعدی حتما از نظرات شما استفاده خواهد شد.

    1. با سلام دوست عزیز لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید در مقالات بعدی حتما از نظرات شما استفاده خواهد شد.

      1. بله دوست عزیز، پروفیل‌های ذکر شده در این مقاله و بسیاری دیگر، همگی جزء برندهای خوب بازار هستند. از اینکه نظرات خود را با ما به اشتراک میگذارید، سپاسگذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *