تبریز، اولین مقصد کمپین ملی نما، هویت شهر ما

تبریز، اولین مقصد کمپین ملی نما، هویت شهر ما

سال گذشته و پس از برگزاری دومین همایش و نمایشگاه نما در تاریخ ۱۶ تا ۱۸ دی، از کمپین ملی “نما، هویت شهر ما” جهت برگزاری در کلان‌ شهرهای کشور رونمایی به عمل آمد.

با نرم افزار طراحی در و پنجره می توانید به راحتی طراحی در و پنجره خود را انجام دهید.

این کمپین پس‌ازآن که طی سال‌های ۹۸ و ۹۹، به شکل یک سلسله همایش و کارگاه آموزشی، با موفقیت در مناطق ۲۲ گانه تهران برگزار شد، در گام بعدی با عنوان “کمپین ملی نما، هویت شهر ما” و با هدف برگزاری در کلان‌ شهرهای کشور طی مراسمی در دومین همایش و نمایشگاه نما، توسط جمعی از مدیران شهری تهران و کلان‌ شهرها رونمایی و کلان‌ شهر تبریز به‌عنوان اولین مقصد آن در سال ۱۴۰۰ برگزیده شد.

تبریز، اولین مقصد کمپین ملی نما، هویت شهر مادر همین راستا، تفاهم‌نامه همکاری در خصوص برگزاری این رویداد بین معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز و مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان (صما) منعقد شده که بر اساس آن در تاریخ ۳ و ۴ شهریور ۱۴۰۰، تبریز با مشارکت دبیرخانه مجمع شهرداران کلان‌ شهرها، میزبان این کمپین خواهد بود.

دکتر محمد عزتی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز درباره چرایی برگزاری این کمپین در این شهر، می‌گوید: «این ضرورت احساس شد که با روشی دیگر مسئله نما را مدیریت کنیم.»

منبع: پنجره ایرانیان

0 0 رای ها
امتیاز شما

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها